Thursday, April 15, 2010

Alhamdulillah semua sudah selesai hal aku dengan abang..
aku berharap dan berdoa agar abang bisa lebih mengerti akan diri aku selepas ini.
aku tahu abang sangat menyayangi,menyintai , mengasihi dan sanggup
berkorban demi aku dan keluarga.... tersayang....

cuma mungkin abang tidak pandai untuk menunjukkan dan susah untuk meluahkan
perasaan itu dengan kata- kata ...
namu jauh di sudut hatimu aku faham...kan seorang pengasih , penyayang dan memiliki segala sifat yang teristimewa yang tiada dimiliki oleh lelaki lain... kekadang aku saja yang mudah terasa hati..maaf ku pinta....

Ya Allah berilah kami kebahagian , kesejehteraan hidup di dunia dan kesenangan hidup
di akhirat lebih-lebih lagi hendaknya...dan dapat bersama di syurga nanti insyAllah... .... amin

No comments:

Post a Comment