Saturday, April 10, 2010

9/4/2010-10/4/2010 ayah dan bondaku syang...
Ayahanda dan bonda serta adik ku datang menunjungi ku diteratak Taman Saujana Seksyen 2 ku.....selama 2 hari...

Hari ini aku merasa sungguh gembira dan berbahagian sekali..
aku masih di berkesempatan bermanja dan berkasih sayang dengan ibu dan ayahku
entah selepas ini dapatkah aku merasai kebahgiaan ini lg. insyaallah...
Selama 2 hari mereka di sini aku mengajak mereka pergi ke tempat2 distanasi
yang menarik di melaka...hai pertama ,kami pegi ke Taman Buaya, Taman Lebah sedunia. Taman mini Asian,Taman seribu bunga dan makan di Mc donael.... Hari kedua sebelum ayahanda dan bonda tercinta balik ke semenchu aku sempat buatkan kek hari jadi sempena ulang tahun ayah ku tersayang.... selepas itu lebih kurang pukul 11.00 pagi,kami pergi ke Taman sungai melaka kami menyusuri sungai melaka menaiki boat dan makan tengahari ibuku belanja di satay lazat dikampung Jawa dan bersolat di masjid terapung di selat melaka.......... aku sungguh seronok aku rasa diketika itu... masa sungguh mencemburi kita.... saat perpisahan sementara aku dengan ayahanda dan bonda datang jua w/pun aku tidak mahu ia berlaku namun itulah keadaanya....ayah dan bonda pulng ke semenchu pada pukul 5.00ptg hati sabtu....tinggallah kenangan abadi bersama ayah dan bonda hingga ke akhirnya.... aku berhaap ia akan berulang kembali...
sekian terima kasih.....

Salam sayang diri anakmu... ida..kasih sayangmu tidak akan aku lupa hingga ke nafasku yang terakhir....

No comments:

Post a Comment